Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Μπομπονιέρες τσόχινα...cupcake !!!

 
Όσοι παρακολουθείτε τα όσα φτιάχνω θα έχετε καταλάβει ότι το αγαπημένο μου θέμα είναι τα cupcake. Εχω φτιάξει  towel cupcake, wedding towel cupcake, diaper cupcake....Και φυσικά στο σπίτι μας πολύ συχνά φτιάχνω για να φάμε διάφορα cupcake!!!! Από την συλλογή μου λοιπόν δεν θα μπορούσαν να λείψουν και τα τσόχινα cupcake τα οποία μπορούν να γίνουν μπομπονιέρα, δώρο για πάρτυ και όχι μόνο. Τα έχω φτιάξει μπρελόκ, απλά διακοσμητικά και κάποια είναι γεμισμένα με αποξηραμένη λεβάντα. Και επειδή έψαχνα να βρω ένα συνδετήρα για να τακτοποιήσω κάποια χαρτιά μου και βρήκα ένα απλό, είπα να του βάλω ένα κεκάκι στην κορυφή για να ομορφύνει λιγάκι!!! Βέβαια ο συγκεκριμένος συνδετήρας μπορεί να συμπεριληφθεί ως δωράκι σε μια παιδική μπομπονιέρα!!!
 


1 σχόλιο:

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα! Φιλάκια, καλά να περάσεις το τριήμερο!