Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Τσόχινα σακουλάκια λαγουδάκια για λιχουδιές και όχι μόνο...


Μια πολύ ωραία ιδέα να προσφέρετε στα παιδάκια σοκολατένια αυγουλάκια, καραμελίτσες ή άλλες λιχουδιές το Πάσχα είναι αυτά τα τσόχινα σακουλάκια λαγουδάκια. Είναι όμορφα και μετά θα μείνουν στο παιδάκι για να βάλει μέσα ότι θέλει !!! Καλό θα είναι πάντως για να μη λερώσει το σακουλάκι να βάλετε τις λιχουδιές σας σε πλαστικό σακουλάκι πριν τις βάλετε στο τσόχινο!!! Και βέβαια η χρήση τους δεν περιορίζεται μόνο στις λιχουδιές, αφού κάλλιστα θα μπορούσε να τοποθετηθεί μέσα ένα όμορφο δωράκι...



 

5 σχόλια:

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Μαρία μου οι τσόχινες κατασκευές σου είναι πολύ όμορφες και πρακτικές.Χρησιμοποιείς ωραία χρώματα και νομίζω ότι έτσι αρέσουν πολύ στα παιδάκια.Φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο.

Mcubed-creations είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Γιούλα μου για τα καλά σου λόγια!!!! Πολλά φιλιά καλό τριήμερο και σε σένα

SPYRIDOULA είπε...

Φανταστικά τα σακουλάκια σου!!!Πάρα πολύ όμορφα και γλυκούλια!!!Φιλιά!!!

Mcubed-creations είπε...

Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου φιλιά

Anastasia είπε...

Τέλεια ιδέα!Σου έχω ένα βραβείο στην τελευταία μου ανάρτηση.Θα χαρώ πολύ να το παραλάβεις...Φιλιά!