Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Η καινούργια μας τσάντα !!!!

Η κόρη μου, όπως πιστεύω και οι περισσότεροι τον τελευταίο καιρό, ταλαιπωρήθηκε από μια ιωσούλα με βουλωμένη μύτη κλπ. και κόλλησε και εμένα. Όπως καταλαβαίνετε είμαστε στο σπίτι και ψάχνουμε να βρούμε να κάνουμε πράγματα για να περάσει ευχάριστα η ώρα μας. Χθες βράδυ λοιπόν φτιάξαμε μια τσάντα hello kitty από τσόχα !!! Ειλικρινά ούτε εγώ το περίμενα ότι θα έβγαινε τόσο καλή, είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα για πρώτη προσπάθεια. Την σχεδίασα, έκοψα και έραψα στο χέρι (σ.σ κάτι τέτοιες στιγμές θα ήθελα μια ραπτομηχανή!!!). Όπως βλέπετε η κόρη μου την φόρεσε αμέσως μόλις τελείωσε και έκανε το μοντέλο για την φωτογράφιση με τις...πυζάμες της!!!


το ...μοντέλο με την τσάντα και με...πυτζάμες!!!
 

3 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΑ!!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Funky Monkey είπε...

Περαστικά!! Η τσαντούλα έγινε υπέροχη, τι να μην καμαρώνει το παιδί... με γεια της! Φιλιά!

Ελένη Φλογερά είπε...

Πολύ χαριτωμένη η τσαντούλα.
Περαστικά σας και καλό Σαββατοκύριακο!