Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Βαζάκι... ραψίματος - Sewing kit !!!



Είμαι από τους ανθρώπους που όταν χρειάζεται να ράψω κάτι που ξηλώθηκε πάντα ψάχνω στα ντουλάπια να βρω που έχω αποθηκεύσει τις βελόνες και τις κλωστές μου!!! Ψάχνοντας στο διαδύκτιο (Martha Stewart) βρήκα μια πολύ ωραία ιδέα για να έχεις όλα τα απαραίτητα για ράψιμο, σε περίπτωση "έκτακτης ανάγκης"!!!! Πήρα λοιπόν ένα βάζο, έραψα πάνω ένα "καπελάκι" από ύφασμα για τις καρφίτσες μου και μέσα έβαλα κουμπιά, ψαλιδάκι, κλωστές, βελόνες και άλλα...απαραίτητα και πλέον έχω τα πάντα μαζεμένα όταν τα χρειάζομαι. Μου άρεσε τόσο η ιδέα που μάλλον θα φτιάξω και κάποια για φίλες μου!!!
 


2 σχόλια:

marilise είπε...

πολύ έξυπνο και όμορφο !!! σε φιλώ

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλημέρα
Είναι πολύ καλή ιδέα, πολύ πρακτική και νομίζω πως θα εκτιμηθεί ένα τέτοιο δώρο!