Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

For Valentine's day...και όχι μόνο !!!

Ποτέ δεν ήμουν από εκείνες τις γυναίκες που έτρεχαν να αγοράσουν δώρα του Αγίου Βαλεντίνου. Προτιμούσα και προτιμώ να κάνω δώρα στον καλό μου και στους φίλους μου σε άσχετες στιγμές, έτσι ώστε να απολαμβάνω την χαρά και την έκπληξή τους από το απροσδόκητο δώρο. Πριν λίγες μέρες κάνοντας μια βόλτα στην αγορά του Χαλανδρίου έπεσα" πάνω σε ένα εκπληκτικό κατάστημα το οποίο έχει διάφορα πραγματάκια για το σπίτι και όχι μόνο... Χαζεύοντας βρήκα αυτά τα γλειφιτζούρια και τις κορδέλες με τις καρδούλες και σκέφτηκα να φτιάξω ένα στεφανάκι για να το κρεμάσω στην εξώπορτα του σπιτιού μου. Είναι τόσο χαρούμενο που νομίζω ότι θα το κρατήσω τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα οπότε και θα φτιάξω ένα...πασχαλινό.


4 σχόλια:

malamatenia είπε...

Αχ θέλω και εγω στεφανακι με καρδουλες...τι κρίμα που είμαι τόσο μακριά!!

Mcubed-creations είπε...

Κοριτσάκι μου μόλις επιστρέψετε από τα...ξένα θα σε περιμένει ένα για την εξώπορτα του σπιτιού σας. Γιατί αν στο στείλω, με την ταχύτητα των ελληνικών ταχυδρομείων, βλέπω να φτάνει στην Ισπανία όταν εσείς θα έχετε επιστρέψει...

malamatenia είπε...

Ναι πολυ πιθανόν,αν κρίνω απο την κάρτα...ευχαριστω πολυ πάντως!!!

thomi είπε...

μολις μου δωσες τρομερη ιδεα για δωρακι την τριτη..ευχαριστω, πανεμορφο!